Känn peppen!

Hej hej hallå!

Igår kväll så for jag till Huskvarna för att närvara på en 25-års fest, sjukt kul!
Vart kanske lite mer dricka än vad jag ville att det skulle bli, men så kan det vara ibland haha.
Slutade med att jag, syrran och en till däckade festhållarens soffa och gick walk of shame hem till syrran lägenhet.
Haha, måste sett kul ut när vi gick där med gårdagens smink och en bag in box i handen, what a sight.
Men men, de i bilarna fick säkert ett gott skratt.

Men ikväll är det fest igen!
Usch, förra helgen drack jag, denna helgen dricker jag och jag ska dricka nästa helg också när jag ska till Götlaborg.
Får lite dåligt samvete för att man dricker tre helger i rad, men sen är det en paus till vi åker till Barcelona.

Ikväll är det Hoffmaestro som gäller!
Först ska jag till hotellet med släkten och fira morfar som fyller 70 bast idag. Grattis morfar! :D
Men sen, ja då jävlar smäller det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0