Taggad!

Åhh imån är det fredag och det betyder helg!
Jag och kusin vitamin ska ta oss till Göteborg till syrran för en helg med fest, shopping och lite träning.
Dock så ligger vitaminen hemma och är sjuk eller nåt men det får hon inte vara! Bu fucking hu.
Två månader sen var det vi planderade detta, hon har så sjukt proppfullt schema hela tiden så man får planera i tid. Så Emma, bli frisk!
Jag räknar med dig, hihi!

Snart drar jag hem från jobbet denna dag och när jag kommer hem så drar jag på mig powerwalksskorna och ger mig ut i det fina vädret. Måste ju passa på. :D
Sen vart jag lite smålat med det dära målandet har jag kommit på, började aldrig igår, men tror att jag kommer göra en insats ikväll iallafall, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0