Taggar till.

Hej och hå!

Måndag igen och jag sitter åter på jobbet.
En vecka har jag jobbat efter min efterlängtade semester, man hade velat ha en längre sådan.
Två veckor är inte mycket att vila upp sig på, inte på det sättet jag har semester iallafall.
Men jag längtar till vecka 35, då vi ska göra Alanya osäkert!

I helgen vart det födelsedagsfirande för lilla Tilda som fyller år imorgon.
Kvällen började med lite förfest hos henne, sen hade vi bokat bord på Gästis och efter det var det fest hela natten lång!
Kom hem runt fem på morgonen från efterfesten, kan säga att det var sådär att gå hem då.
Helt jävla ljust!
Tur att det inte var någon vaken då som såg hur sliten man var, haha.

Iallafall, det jag skulle skriva var ju att idag tar jag upp och ska satsa stenhårt med GI igen.
Under semester och sommaren så blir det inte alltid att man sköter sig så bra, men nu har jag ingen semester mer så det är hårdkörning tills utomlandssemester!
Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0