Helt fucking amazing!

Herregud, vart ska jag börja? Helgen som har varit kan nog ha toppat alla helger detta året! Var nämligen och såg Tiesto i Globen i lördags, FUCKING AMAZING! Slutsålt var det och det var så mycket fest att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Kom upp till Stockholm på fredagen så vi vart ute en liten sväng då med, Solidaritet blev det. Jag lyckades gå vilse när jag gick hem också, smart chey. Men det löste sig ju trots allt!

Tillbaka till lördagen, chillade på hotellet och var även ute en liten sväng på stan. Första gången vi var ute på stan var det regnkaos, andra gången snökaos haha va fan liksom? Kvällen började tidigt med första ölen knäppt vid 4-tiden. Vid halv åtta var det taxi till Globen och sen fest hela natta lång!
Som jag sa till en "hade jag varit kille hade jag haft stånd deluxe under hela kvällen!". Usch va bra det var.

Men nu taggar vi om och laddar inför Avicii i mars nästa år!


Kommentarer
Postat av: thess

Att vi gör!! Globen here we come (again för dig då)

2011-12-20 @ 14:44:14
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0