Alla hjärtans dag.

Hallå i stugan!

Kom nyss hem från Helsingborg hela dagen och den har varit väldigt givande!
Har lärt mig mycket nytt och fräschat upp det gamla minnet litegrann.
Hur kul som helst!

Men iallafall, har ju glömt att säga grattis på alla hjärtans dag!
Tack för att ni är så söta som läser min blogg, hoppas den är för jävla bra! haha.
Eftersom det inte finns nån man vid min sida att fira denna dag med (eller va fan, hade jag haft det hade jag inte firat det på nåt puttinuttigt sätt ändå, haha) så blir det nog till att laga lite mat med mina underbara vänner ikväll.
Hyra en riktig kärleksfilm och fälla en tår, hihi.

Så, åter igen, ha en riktigt trevlig alla hjärtans kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0