Baaam!

Jag märker det, jag märker en skillnad!
GI funkar utmärkt och när min tattoo har läkt så ska jag införskaffa mig nya löparskor och springa tills jag spyr.
Tycker jag låter som en förträfflig idé.
Nej men som sagt, till och med jag märker att jag gått ner i vikt. 4,5 kilo på tre veckor, det är inte illa pinkat! Dessutom har jag varit sämst med träningen, så när jag börjar med den igen så kommer kilona rasa av ännu mer! 4,5 centimeter runt magen, dock kommer jag inte ihåg de andra måtten.
Tycker jag klarar mig förträffligt bra!

En gammal klasskompis skrev till mig på min facebook igår och att hon hade testat fruktsallad med vaniljkesella, hon tyckte det var förjävla gott! Bra Petra, sprid det vidare!

Jag tror jag kommer få hela världen att käka fruktsallad med vaniljkesella sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh mitt namn? Ja får ju säga att de va verkligen gott, åt de idag igen. ;)

2011-02-22 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0