Begär.

Jag hatar egentligen att tatuera mig, det gör så fucking ont!
Men när jag väl sitter där i stolen för att få en gadd så biter jag mig hårt i fingrarna så jag slipper smärtan.
Haha. Okej där överdrev jag lite, så ont gör det inte.
Kan ju inte direkt säga att det är skönt, men det går att genomlida.
Den jag gjorde igår tog inte så lång tid, men ryggen gör det ont på. Aj aj aj.
Självklart är det det stället på ryggen jag vill ha de små rackarna, så det är bara att hålla ut.
Och eftersom att gadden jag gjorde igår inte gick på så mycket som jag trodde den skulle göra, så blev det cash över. Frågan är om man ska boka en ny tid, typ snart? Lite påfyllning tycker jag det behövs. hihi.
Har ju sagt att när jag nått min drömvikt så kommer jag tatuera in en textrad på revbenen, där kan vi ju snacka smärta. haha.
Frågan är egentligen varför man tatuerar sig?

Har ni små sötisar som läser min blogg any tattoos? Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0