Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Waduup!?

Haha, helgen är snart förbi och den har varit riktigt lugn och skön.
Igår hände inte så mycket, var ute och gick, tränade lite och var hos mina föräldrar på kvällen.
Hur najs som helst!
Denna dag har jag spenderat på salongen och städat, har även storstädat hemma.
Sen har jag legat i soffan resten av dagen, har kännt mig lite konstig så har inte haft ork till att göra nåt.

Men tänkte iallafall svara på punkt 15 - någonting jag ångrar.
Det finns inte så jättemånga saker jag ångrar, kanske de gånger man fått i sig lite av det goda och sagt något dumt eller pinsamt till någon, annars har jag inget att känna ånger för! Bra va? Haha.

Har ni haft en bra helg?
Imorgon drar jag både punkt 16 och 17.

Ha en bra söndagskväll så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0