Gottegrisen.

Jag är en gottegris och inte en liten heller.
Älskar godis!
Dock sen GI-starten för tre veckorsen (plus några veckor innan det) har jag slutat med allt som heter godis.
Det enda godiset som följt med mig hem när jag handlat är mörk choklad, typ 70% eller mer.
Det är lite för starkt för mig, men när sötsuget smyger på så är det det enda som hjälper.
Sökte runt lite på GI-godis, men allt är ju typ mörk choklad och nötter, så tänkte göra ett godis med det, som liknar julens ischoklad, som man kan ha hemma.



Såhär kommer de nog se ut sen. Tänkte ha hackade cashewötter i en, gojibär i en annan och slutligen hackade torkade persikor i de andra. Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0