Lördag.

Herregud vad dagen har gått fort! Kan vara för att man steg upp ur sängen vid halv två idag.
Haha, kände att jag ville sova ut litegrann. Var ju ute igår också så var hemma strax innan två sådär.
Blev lite vin sådär igår, tyckte jag hade förtjänat mig det, eller hur?
Har varit så duktig nu med dieten och sånt nu, så belönade mig själv lite grann.
Men idag då? Jag har handlat, möblerat om i mitt sovrum, rensat i lådor, flyttat runt lite teknikprylar och målat.
När jag väl börjat med med nånting så slutar det alltid med att tiden bara rinner iväg.
Men det är kul, kände att det behövdes också.

Köpte lite böcker på bokrean på kvantum då jag var och handlade innan.
Blev dessa tre.
Känner att jag måste ha lite böcker hemma så jag verkar lite smart, haha.
Kan ju inte bara ha filmer i bokhyllan heller.



Nehe, vi får se vad som händer under kvällen.
Höres imån sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0