Måndag.

Godmorgon trogna läsare!

Haft en bra helg? För det har verkligen jag haft!
Nykter utgång, shopping på stan, tvåtimmars powernaps och så vidare och så vidare.
Sååå härlig!
Nästa helg tar jag det lugnt också, men helgen efter det blir det fest!
En hel månad utan alkohol har jag klarat mig då, helt insane!
Tycker folk ska applådera åt mig då. Nej men serisöt, jag låter nästan som en alkolist men det är jag verkligen inte. Men eftersom att jag satte igång med GI så kände jag att jag ville ha en kickstart på mitt nya liv (som man alltid säger btw) och det har jag fått. Så hedanefter ska jag inte dricka varje helg, utan max två helger i månaden.
Måste tänka på min lilla lever, hihi.


Kommentarer
Postat av: syrran

klapp, klapp, klapp...

2011-02-21 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0