2010 Årsresumé part 1

Okej nu kör vi. Har aldrig gjort en årsresumé innan, så don't judge.
Börjar med januari till juni, alltså del 1.

Januari:

 

- Jag firade nyår i Värnamo med bland annat brudarna på bilden.
- Jag hittade mirakelprodukten för mina ögonbryn.

Februari:

 
  

- Hade fetefest hemma i min lilla etta.
- Sjukt mycket snö ute!
- Jag skulle ta tag i mitt liv, haha.

Mars:

  

- Jag började min process till att bli blond igen.
- Åt sushi för första gången i mitt liv.
- Var på hårvisning för märket Keune.

April:

     

- Jag firade min 21:a födelsedag-
- Åt middag ute med mamma, sen fest med brudarna.
- Jag gjorde min livs resa till underbara New York.
- Tatuerade mig för 6:e gången i New York.
- Jag flyttade till min andra lägenheten, en tvåa.
- Jag fick feting utslag efter att jag upptäckt den största spindeln någonsin i mitt badkar i min gamla lägenhet.
- Monika introducerade mig för min andra mirakelprodukt, thank god för det!

Maj:

   

- Jag testade mormors gamla, riktigt gamla, glasögon.
- Jag och Thess hade den bästa fyllan när vi kollade på Hoffmaestro i Gisleaparken.
- En utekväll med Monika på Harrys.

Juni:

  

- Det var vilda förfester hemma i min nya lägenhet.
- Firade midsommarafton i Hyggestorp och midsommardagen i Halmstad.
- Fick äntligen se Sex and the City 2.

Del 2 kommer nog upp imorgon.
Enjoy part 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0