2010 Årsresumé part 2

Juli:

     

- Hängde litegrann på Arvika-festivalen med sköna personas.
- Fällde några tårar till det kungliga bröllopet.
- Hängde på Gästis.
- Drog en tripp till Tyskland med familjen.
- Chittchattade med säkerthetsvakter på Arvika-festivalen.
- Och hängde lite till på Gästis.

Augusti:

  

- Vi firade Fridas 20...-nånting födelsedag med buller och brak.
- Värnamo-dagarna was here. Tycker bilden pratar utmärkt för sig själv.

September:

  

- Firade syrrans 23-födelsedag med fest i Huskvarna.
- Köpte mig ett gammalt klädskåp på blocket och målade om det.
- Det började bli kallt på morgonarna.

Oktober:

    

- Lilla söta Thess satt modell åt mig då jag skulle göra mina gesäll.
- Och jag klarade den!
- Blev med Iphone 4.
- Monika annordnade fetaste utflyttningsfesten at hennes dåvarande crib.
- Klippte av håret och blev redhead.

November:

    

- Började en jobbig två veckors detox.
- Salongen firade ett år, tjoho!
- Drack penicillin då jag rök på en så djävulsk halsfluss.
- Det började komma en massa snö.

December:

      

- Nedräkningen började tills julafton.
- Bakade Celebrity BigBrother-pepparkakshus med Monika och Sarah.
- Satte in och klädde min finfina gran.
- Syrran och jag på julafton.
- Fest hos mig på juldagen.
- Holy crap va mycket snö det hade kommit!
- Och det gamla året avrundades med att fira in det nya året i Göteborg.

Så det här var min årsresumé för 2010, kommentera och tyck till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket festande!!!!!!!!

2011-01-04 @ 15:48:59
Postat av: syrran

varför skriver du ut min ålder.. jag kanske med vill va 20 nånting!

2011-01-04 @ 19:55:14
Postat av: thess

inte så smickrande bild på mig måste jag säga men jag bjuder på den, och du! bröllopet var ju i juni din toka! ;)

2011-01-04 @ 22:07:17
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0