Ännu en lördagskväll...

Ännu en gång är det lördag och den firar jag med att ta det hur lugnt som helst.
Min dag har inte kunnat se slappare ut.
Hade satt klockan på halv tio för att jag skulle ut och powerwalka, dock snoozade jag till tio.
Men sen så råkade jag somna om igen och vaknade vid halv tolv, mycket skönt!
Gick upp och åt frukost och kollade på lite Beverly Hills.
Sen vid två kom mamma och hämtade mig så att jag kunde äta middag hos dem.
Somnade i soffan efter maten och vaknade vid halv fem, haha fan va lyckat.
Sen tränade jag här hemma och nu sitter jag här.
Fan vilken soft dag och kvällen ser inte helt annorlunda ut heller.
Gahh kan inte mer än att älska sånna här dagar, då ingenting händer.
Kan vara väl behövligt ibland, don't you think?

Åhh imån ska jag äntligen få klippa håret!
Har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt rätt håll iallafall.
Dock blir det nog inte så drastiskt, ska ju försöka låta det växa ut.
Men man får se hur det slutar, haha.

Ha en trevlig lördagskväll pussycats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0