Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

Ska jag verkligen dra den listan för er?
Haha, okej då kör vi.

1. Han ska vara längre än mig.
2. Han ska ha lika sämst humor som jag.
3. Han ska fan vara brunhårig!
4. Han ska ha en snygg frisyr.
5. Han ska ha en snygg klädstil.
6. Han ska ha en massa snygga tatueringar. Gärna hela sleeves!
7. Han får inte bo hemma hos sina föräldrar.
8. Han ska vara äldre.
9. Han ska dela mitt intresse för film.
10. Han ska tycka jag är underbar.

Hahahaha, dör lite för mig själv när jag läser detta.
Fan vilka krav man har.
Men det är ju bara lite riktlinjer, kanske faller för en blondin, vem vet? (dock inte så troligt, hehe.)



Han är drömprinsen, haha. Justin-Bobby, Audrinas pojkvän från the Hills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0