eko?

Det ekar visst lite tomt här tycker jag nog allt.
Det brukar bli så när man är ledig.
Eftersom att det har varit trettondagsafton och trettondagen nu så valde jag att ta ledig idag också och det är så jävla skönt!
FYRA DAGARS LEDIGHET, kan inte bli bättre!
Så nu njuter jag bara av min ledighet, gör minsta möjliga, kanske därför jag inte kommer vara så aktiv.
Men lite, om ni har tur. ;)

Idag har jag iallafall gått på stan lite, lunchade med mamma också.
Handlade lite nya undies och food, alltid bra att ha.

Vad händer för er andra där ute i helgen då? Something fun?

Kommentarer
Postat av: syrran

såååå jävla orättvist!! fast ska inte klaga, gå inte i skolan förrens nästa fredag, TENTAplugg nu, inte kul!

2011-01-07 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0