Gott nytt år!

Haha okej jag vet, rubriken är lite sen, men har inte hunnit sitta vid datorn nu så mycket under nyårshelgen.
Har ni alla haft ett bra nyår då?
Det har jag verkligen, firade in det nya året i Göteborg tillsammans med de bästa vännerna man kan ha.
Hade tagit tillfället i akt och lånat syrrans lägenhet där, eftersom hon skulle fira hemma i Huskvarna.
Så jag och brudarna tog brummbrummbilen dit på fredags eftermiddagen.
Väl framme så gjorde vi oss iordning och sen käkade vi asGOD mat, hihi.
Efter det vart det fest, och vilken fest det var!
Tjoho!
Efter själva förfesten drog vi ut lite innan tolvslaget för att skåla in det nya året, sen drog vi till nattklubben Trädgårn för att festa vidare.
Kvällen slutade vid halv fyra typ, då jag hade så ont i fötterna så att jag nästan grina, haha.
Vi drog till Burger King och sedan hem för att sova, sjukt skönt var det att sova!
Dagen efter vart jag hur pigg som helst, asnice!
Åkte hem sen på eftermiddagen då ingen hade större lust att stanna.
Så gårdagen spenderade jag och mamsen på IKEA.
Inhandlade bland annat en ny fåtölj och bokhylla, måste dock åka tillbaka nästa helg igen för den andra hyllan jag ville ha fanns inte. :( Buhu.

Mja, det var lite om min helg, hur firades eran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0