Guten Morgen!

God morgon på er allihop!

Sovit gott? För det har fan jag.
Första natten på länge som jag inte vaknat och rullat runt och vaknat igen.
Inte för att jag sovit illa de nätterna, bara det att jag vaknat många gånger.
Imorse var det dags för powerwalk, segt att komma upp men när man väl gjort det känner man sig för jävla bra.
Syrran har satt ihop ett schema till mig med övningar dag för dag, hur bra som helst!

Men men, nog om min morgon.
Var på Ica igår som jag sa och kollade in deras filmrea.
Haha, det var ju ett skämt. Massa filmer jag aldrig hört talas om.
Dock lyckade jag fynda 3 för 99, men när jag kom hem och skulle sätta in filmerna i hyllan så såg jag att jag redan hade en utav filmerna, haha fan vilken stor suck jag drog då.
Så mamsen ska få filmen tänkte jag. Snäll dotter eller vad? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0