Helgen.

Det har varit en livad helg må jag säga, eller?
Haha, jo men det tycker jag.
I fredags gjorde jag nada då jag laddade för the big party på lördagen.
Matilda skulle ha inflyttningsfest och jag var så jävla taggad!
Heelt galet var det. På vägen ner till Harrys vurpade jag, haha.
Isfläckar + högklackat + alkohol i kroppen är ingen bra kombo.
Blev lite blåmärken här och var och en hand som svullnade lite, men bara lite.
Men såå kul jag hade!
Kvällen slutade med att jag hade 4 sovgäster hemma och att jag somnade under bordet i vardagsrumsbordet.
Smidigt värre, hehe.
Söndagen vaknade jag upp förvånansvärt pigg och tidigt (halv tio) och var helt okej hela dagen. Så ska det vara!

Hörrni, varför påminner ni mig inte om att jag är dålig att komma ihåg den dära listan på 25 saker om mig?
Jag glömmer ju den hela tiden!
Hela 3(!!!) punkter kommer komma upp under dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0