Nada.

Har en bloggtorka idag, eller har väl haft det rätt länge, men man kan inte alltid ligga på topp!
Men nåt inlägg lite då och då knåpar jag självklart ihop.

Ikväll när jag slutat jobbet drar jag på mig träningskläderna och drar ut på en powerwalk.
Ska även förbi kvantum och hämta mitt paket som innehåller multivitaminsdrycken Mivitotal Plus.
Läste för ett tag sen om att Carolina Gynning druckit detta och att hennes hår och naglar hade blivit sjukt tjockt och långa!
Därför kände jag för att testa det, kanske kan få upp volymen igen på det gamla håret.

PS. Jag vill ha blodpudding till kvällsmat, tror fan jag ska inhandla det på kvantum! DS.



Det är detta jag ska testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0