Ny kategori.

God morgon sunshines!

Vet ni vad?
Idag ska ni få ta del av min nya kategori här på bloggen.
Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att lägga upp mina inlägg i kategorier, men jag glömmer alltid!
Men nu, nu ska det bli andra bullar!
Nya kategorin heter Linas viktminsking.
Eftersom att idag, den 31 jan, börjar jag min nya diet.
Ska leva och lära efter GI, jag hoppas på det bästa.
Beach 2011 är på g!

Tänkte jag skulle lägga upp lite tips och mina resultat här för er.
Dock kommer jag absolut inte lägga upp min vikt eller mått, men kommer uppdatera er varje måndag då jag ställt mig på vågen och mätt mig.
Spännande? Jag är så jävla pepp!



Min frukost imorse, äggröra med kalkon och paprika. Nomnom.

Kommentarer
Postat av: denice

fin blogg!

2011-01-31 @ 10:25:13
URL: http://denicehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0