saturday night.

Lördag kväll, myslördag kommer det bli.
Jag njuter verkligen av att vara ledig, det enda jag har gjort är att sova till tolv på dagarna, tränat och målat min byrå.
Hur skönt är inte det?
Igår vart vi iallafall ute på Harrys.
Frida har besök från Stockholm så jag kunde ju inte neka, så där rök min vita månad också. Hehe.
Men så kan det gå, bara jag inte äter godis, snabbmat ellet nåt annat onyttigt så känns det inte så farligt.
Iallafall, vi förfestade några stycken hemma hos henne, sen drog vi alla till Harrys, inte så värst mycket folk men helt okej.

Idag har jag mått hur bra som helst!
Dock sov jag till tolv, sen kollade jag på Beverly Hills sen har jag målat och varit och handlat.
Ikväll blir det tacokväll med mig själv, haha fan va patetiskt det lät.
Men jag har haft cravings för tacos hur länge som helst nu och då fick det bli det.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0