The Dentist.

Var hos tandläkaren i morse, usch.
Tycker det är så jävla drygt att gå till tandläkaren.
När man kommer dit så får man alltid vänta extra länge för att komma in så att de ska kolla på ens tänder och sen så tar det bara tio minuter och så är det klart.
Och för det lilla besväret, där de säger att mina tänder är jättafina och inga hål, så ska jag betala 300 spänn?
Haha, kan fan säga till dem att mina tänder är fina och att jag inte behöver gå till er.
Det är tur att man har sån rabatt också, annars hade det kostat 650 kronor FÖR EN UNDERSÖKNING.
Helt sjukt, tur att man inte har några problem med tänderna annars hade jag varit luspank efter typ en rotfyllning.

Tummen ner för dyra tandläkarbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0