Nedräkningen.

Hallå hallå!

Måndag var det idag igen och det är en slö Lina som knapprar på tangenterna.
Gaah, helgen har varit intensiv, fyy.
I fredags så tänkte jag att det skulle bli en lätt afterwork bara, men det var helt fel, haha.
Slutade med en riktigt lyckad utgång.
Lördagen vaknade jag sjukt tidigt, fick endast typ 4 timmars sömn.
Vid 10 kom mor min så gick vi på stan en liten runda och sen åkte vi till salongen för att storstäda där.
Hem och vila upp sig för på lördagskvällen var vi på att igen.
Dock varade inte den kvällen så länge. En kombination med ingen mat och för lite sömn är ingen hit ska jag säga er, så jag gick hem lite tidigare, tror det var bättre så.
På söndagen vaknade jag också tidigt, vid halv nio. Att man aldrig kan få sova?!
Sarah hämtade mig efter jobbet vid ett, sen så lekte vi hela dagen och på kvällen var vi och såg (passande nog) Baksmällan 2. Riktigt bra film, rekommenderas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0