Lördag!

Hej hej!

Haha, fy fan vad jag är sämst på att uppdatera, verkligen.
Känner lite smått abstinens över att jag inte gör det, men va fan det är liksom sommar?
Så ni kanske får räkna med att det inte kommer uppdateras lika mycket varje dag, men ett och annat kommer det säkert komma upp varje dag.

Men men.
Ikväll är det fest iallafall!
Sitter här hemma i lägenheten och tar mig ett glas vin innan det andra folket trillar in.
Gästis (ett uteställe här hemma på sommaren) slog upp sina portar igår och det måste vi ju såklart fira!
Förfesten är hos mig och det kommer bli lika livat som vanligt.
Tror aldrig jag haft en tråkig förfest, eller?
Haha.

Så ha en trevlig lördagskväll på er!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0