Ny måndag, nya tag.

Min helg hade inte kunnat bli bättre, fy fan vilken härlig midsommarhelg!
I fredags började jag dagen med en lång sovmorgon till elva och vid tolv kom lilla Sarah och hämtade upp mig.
Jag skulle minsann äta midsommarlunch med hennes föräldrar och Sarah också så klart.
Efter det så begav vi oss hem till henne och fixade och donade, sen vart det bara att invänta kvällens sällskap.
10 pers var vi allt som allt som grillade och drack en massa gott.
Lite senare in på kvällen gick vi ner till Sarahs grannar och satt där in på småtimmarna, mycket mysigt!

Lördagen var också en liten sovmorgonsdag, åt lite frukost och chillade.
På eftermiddagen bestämde vi oss för att dra till Jönköping för lite festande med syrran och hennes vänner, haha fy fan vilken kväll!
Hade verkligen skitkul!

Och söndagen då? Jo se ni, den spenderade jag halvsovandes på ett sofflock.
Sarah hämtade upp mig åter igen så var vi hemma i hennes lägenhet, med sällskap av pizza, chips och en bra film. Bättre söndag får man leta efter!

Hur var er midsommarhelg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0