TGIF.

Thank God it's friday!

Veckan har gått riktigt fort, kanske inte så jätte ovanligt.
Rätt skönt, längtar verkligen tills semestern nu!
Och längtar gör jag till augusti också, då jag och mina brudar ska ta en sista minuten.
Vart vet vi inte riktigt än, men vi har ett resmål som lockar lite extra.
Ingen där ute som har något förslag?
Isåfall ska det vara ett ställe där det är mycket sol, bad och fest. Hihi.

Nähä, vad händer ikväll då?
Själv ska jag ut och springa en runda och ta det lugnt.
Peppar tills imån, då vi ska till Gästis!
Äntligen har det öppnat!
All in är det då, vad annars när det gäller mig, haha.



Hit vill vi gärna åka, gissa vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0