ÄNTLIGEN FREDAG!

Haha, nerå. Veckan har gått väldigt fort tycker jag, men det ska bli skönt att få helg.
Ikväll blir det brakfest som heter duga, har ju hållit undan mig från alkohol i en månad nu, duktiga jag!
Så all in och klackarna i taket och tagga till fest!
Imorgon kommer de och hämtar mitt bord jag sålt på blocket, najs najs!
1500 kronor rikare bara sådär, hihi.
Hämtade även ett par stolar hos min mormors syster häromdagen som jag skulle ha till det runda bordet jag skulle få av henne sen, men jag har ångrat mig. Vill inte ha de stolarna, de var visst inte så sköna att sitta i som jag trodde. Så det blir till att åka upp till Erikshjälpen och fynda stolar. Me like!
Jag tycker inte heller att stolarna behöver matchas, bara de är i samma färg (ska måla dem vita) så spelar det ingen roll. Kan bli sjukt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0