Nu ska det ske.

I helgen vill jag gå på bio, eller rättare sagt jag SKA gå på bio.
Dock vilken dag det blir har jag inte bestämt än och om ingen vill hänga med, ja då får jag fan gå själv.
Mobboffer som jag är haha.

Här är bioalternativen som jag mer än gärna hade velat se:

- Black Swan
med Oscarsnominarede Natalie Portman
- Hur många lingon finns det i världen baraför att den verkar så mysig
- Never say never Justins Biebers film
- Min låtsasfru med Jennifer Aniston och Adam Sandler
- The kings speech med Oscarsbelönade Colin Firth

Någon som sett någon av filmerna som kan komma med tips?


Kommentarer
Postat av: syrran

Hur många lingon finns det i världen, helt klart!! min låtsasfru säger folk är crap!

2011-03-25 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0