Onsdag.

Gaah idag blir det ingen lång dag på jobbet.
Jobbar bara till fyra sen tar jag med föräldrarna och åker till jönköping.
Vet ni vad jag ska göra där? Hihi, det säger jag inte.
Det får ni se imorgon på bloggen.

Men vet ni?
Jag är en Big Brother dyrkare, men jag pallar inte att höra på varken Katerinas eller Rosas röst längre.
De ger mig huvudvärk!
Haha, tycker denna Katerina är fett lustig.
Brukar med Vanessa jämt och ständigt men sen ber på sina bara knän om förlåtelse. What the fuck?
Hade jag varit Vanessa hade jag lappat till henne.
Dubbelmoral har hon också den där Katerina.
Sitter och super som fan och svär men dagen efter sitter hon med sitt kors och ber om syndernas förlåtelse?
Är inte det lite odd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0