Showtime.

Okej, god morgon på er!
Igår var jag som sagt på visning för vårens trender som Maria Nila höll i.
Mycket inspirerande måste jag säga.
Dock när jag var på färgkursen i februari så berättade de samma sak, men igår var det lite mer utvecklat.
Dålig som jag är så glömde jag ta kort, det blir alltid så.
Koncentrerar mig för mycket på vad de säger på scenen.
Men kan säga detta, att vårens trender som slår stort i vår är följande!

- korta frisyrer a lá September och Robin på tjejer
- mycket undercuts och "disconnections"
- korta frisyrer även på killar, tänk er Mad med
- mycket kopparfärger i alla dess toner
- och tänk macaronnfärger, pastelligt ska det vara

Jag är redo att klippa av alla långa hår nu, för kort hår kunde inte vara med inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0