Tisdag.

Hallå i stugan!

Fy fan vad jag hatar att skriva vilken dag det är upp i rubriksfältet, men kan inte hjälpa det ändå. haha.
Men men, jag har ett litet problem, eller problem är det inte, lust kanske man kan säga.
Mina försäljare har varit här på morgonen och båda två är apsnygga typ!
Blööh, varför ska alltid manliga försäljare vara snygga? Jag lovar, de charmar säkert sina kunder till att köpa mycket mycket mer, så är det bara.
Men mig kan de inte lura!
Men de är iallafall schyssta, och om man blinkar lite extra med ögonen så kan man göra riktigt bra deals med dem. (där skulle det vara en flörtsmiley, men jag vill inte göra smileys i min blogg, haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0