Das Helg.

Helgen hade inte kunnat börja eller sluta bättre!
Mötte upp Frida för ett glas vin på Pelikanens uteservering (de har äntligen fått öl- och vinrättigheter!) och senare slöt Sarah och Felicia upp.
Efter Pelikanen så bestämde Frida och jag oss för att ta några glas vin till, så vi gick hem till mig och en och en halv timme senare stod vi på Harrys dansgolv, haha.
Lördagen gjorde jag inte så mycket, tog det rätt så lugnt för att peppa till kvällen.
Det har varit karnevalsyra i stan så det har varit öltält och sånt på stan, mycket uppskattat!
Så efter lite förfest hos mig drog vi oss ner till öltältet och skaka våra lurviga.
Söndagen mådde jag förvånansvärt bra, men vart sjukt trött.
För att dämpa söndagsångesten gick Sarah, jag och Felicia och såg Pirates 4.
Sååå bra var den!
Det var min helg, dock endast i korthet. Allt kan man inte skriva ut här, hähä.



De farligt goda shotsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0