en torsdagslista.

Tycker ni borde veta lite mer om mig, så jag ger er en fulländad lista, snodd av denna tjejen.

Namn: Lina.
Piercingar: 4 stycken.
Tatueringar: 8 stycken.
Längd: 184 centimeter.
Skostorlek: 41.
Hårfärg: Blond, enkelt och snyggt.
Fräknar: Nja, jag tror inte det. Kanske på sommaren litegrann men inte annars.
Motto: Life is lika a box of chocolates. You never know what you gonna get.
Kär? Icke sa nicke!
Önskar du att du bodde någon annanstans? På ett sett ja, men ändå inte.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
Vilket schampo använder du? Lanza's shampoo för skadat hår..
Vad är du rädd för? Vad är jag inte rädd för? Haha, nej men spöken, andar, våldtäktsmän, döden, jordens undergång, spindlar, småkryp och lite till
Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gör!

Senaste…
Filmen du hyrde? Letters to Juliet.
Filmen du köpte? Pirates of the Carribean-boxen.
Låten du hörde: Til the world ends.
Låten du laddade ner? Lady Gagas album Born this way.
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Monika.
TV-program du såg? Plastikdoktorn 90212
Person du tänkte på? Min gammalmormor.

Favorit…
Låt: Girls just wanna have fun.
Sak att göra: Klippa, shoppa, hänga med nära och kära, festa.
Sport: Fotboll och innebandy.
Kläder: Klänning till fest och byxor till vardags, typ.
Film: Schindler's List och Pearl Harbor.
Bil: Bubbla cabriolet.
Serie: Beverly Hills 90210 och Vänner.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Några gånger ja.
Gråtit över en flicka? Flicka som i en vän, ja.
Ljugit för någon? Vem har inte det.
Varit i slagsmål? Yepp.
Blivit arresterad? Yepp.
Träffat någon från internet IRL? Yes indeed.

Antal…
Gånger du varit kär? Det vet jag inte.
Gånger ditt hjärta brustit? Någon gång sådär.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inget tror jag?.
Tjejer du kysst? Kysst har jag inte gjort men gett kompisarna någon puss sådär på fylledyllan.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon gång har det faktiskt hänt.

Senaste…
Boken du läste? Elsas Värld av Sofi Fahrman.
Personen du fick e-mail av? Pacebook-notification.
Personen du fick brev av? Boxer.
Personen du fick sms av? Syrran.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det måste nog ha varit i julas sist, eller?.
Saken du köpte? Hmm, linnen förrförra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0