Mindre oro iallafall.

Fick lite svar på varför jag har tappat så mycket hår på sistone.
Jag tror det har lite att göra med att jag lagt om min kost så mycket som jag gjort och gått ner i vikt.
Tycker inte håret ska påverkas av det, då det bara gått till det bättre.
Men jag äter mina Mivi Total-tabletter som ger mig vitaminer och mineraler som jag kanske inte får i mig.
Ska aldrig mer sluta med dem!

Läste också öven på internet lite innan om det med viktminsking och håravfall går hand i hand, och tydligen har många skrivit på olika forum att det har hänt dem också.
Slutar det inte får jag väl gå och kolla upp det, så jag inte har brist på nåt.
Det vore ju ett big no-no!


Mivisarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0