Monday.

Härliga måndag!
Hade faktiskt inte sån jätteångest för att gå till jobbet imorse, brukar ju annars bli så på måndagar.
Eller iallafall för mig kan jag tycka.

Helgen har varit helt jävla underbar!
Vackert väder, sol, fått håret fixaat, gått på bio, årets första grillning.
Allt bra som kan komma med en helg helt enkelt!

Såg Fast & Furious 5 i lördags med syrran, fy fan va bra!
Längtar redan till sexan kommer ut!
Efter bion drog jag iväg till Carro där Frida och Jossan var.
Det slutade med att vi var uppe till halv sex på morgonen, ska dock tillägga att jag var spiknykter!
Så sen på söndagen solade jag på min balkong lite och sen blev det grillning på kvällen.
Mys till tusen helt enkelt!

Sarah the Grillmaster.



Vattenpipan togs fram för fösta gången detta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0