Schlager, schlager och lite till schlager.

I lördags var det ju Eurovision Song Contest och det fick vi ju inte missa.
Sarah och jag bestämde oss för att gå ut efter det var slut så det fick bli lite dricka till finalen.
Sjukt stolt över att Eric kämpade hem en 3:e plats, jag som sa att han skulle bli bland top tio!
Nu slipper vi kvala in nästa år, heja Sverige!

Så efter finalen gick Sarah och jag till Harrys, hyffsat med folk, kunde ju vart lite mer.
Men i och för sig, det gör inte så mycket, för jag hade för jävla kul ändå. Hihi.




Kommentarer
Postat av: syrran

yeah, i know.. vi har utarbetat en helt sketch runt denna kväll, haha.. premiär på daniels 20 års fest!! :D

2011-05-16 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0