Helgen.

Vart ska jag börja? Har inte haft en lugn stund i helgen känns det som, men jävlar vilken bra helg det varit för det. Helgen började i fredags med att i sedvanlig ordning jobba och efter det spelade vi match. Vinst med 8-5 mot Lagan. I lördags gick jag upp klockan sju för jag skulle med till Jönköping med Monika för att träffa Sis och Rickard. När jag ändå var i jkpg så passade jag på att bli proffssminkad av bästa Monika. Sen var det bara hem och svira om lite fort sen började kvällens festligheter vid 17.00. Fy fan vilken fest det var! Sista shotten slank kanske ner runt fyra(?) på morgonen. Kan säga att jag inte mådde så värst bra igår, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0