Kära helg.

Herrejävlar vilken helg det har varit. Varför ska du alltid ta slut så snabbt? I fredags så lagade jag mat och kollade på skräckfilm med Sofia, alltid skräckfilm när vi väljer film. Nr hon gick vem runt elva fick jag för mig att möta upp Monika och Frida på Harrys för ett glas vin. Sagt och gjort så satt jag där, somnade inte förrän halv fyra på morgonen. Lördagen upp i ottan, klockan åtta närmare bestämt. Monika och jag skulle med tåget till Göteborg. Blev lite shopping och mat med syrran på dagen och för att sedan på kvällen svira om till festkläder. Syrran hade inflyttningsfest så det var lite folk där sen drog Monika och jag in till stan. Berså först sen ett stället som hette Appartment, asbra ställe för övrigt. Kvällen slutade i en jacuzzi ute i Torslanda i en villa värderat till 16 miljoner, inte fy skam för två cheyer från Småland, haha. Söndagen blev det käk på Jensens bøfhus (stavning?) och sen tåget hem igen. Satan vad trött jag var efter helgen, men fy fan det var det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0