Städsöndag.

JAG HATAR ATT STÄDA, kan ni förstå det? Det finns inget tråkigare och det är därför jag alltid drar på det in i det längsta. Oftast kan man se dammråttor som rullar runt, oops. Men idag hade jag verkligen åsidosatt tid till att storstäda. Dammat, dammsugit, skurat golven, grovstädat toaletten. Inte för att vara äcklig, men vet ni hur mycket äcklig skit det samlas i duschavloppet när man "glömt" rengöra det på en obestämd tid? Kan säga att det inte var kul att rensa där iallafall. Och för att vara ännu äckligare, så kan man nu äta ur min toalett. Sporthall luktar det där inne med, hällde en massa klorin i toaletten, fräscht ska det vara.

Bjuder iallafall på bästa städmusiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0