Aj?

Igår var jag på mitt första styrkepass på länge. Herregud, det var inte nådigt. Annars är man så van vid kondition när man spelar innebandy och man gör inte så mycket styrka, så det fick jag ta igen igår. Hon sa att hon körde väldigt lugnt eftersom att det var första gången för året, tänk när hon kommer köra fullt ut? Fan jag kommer ju att dö. Känner redan träningsvärk i rumpan och låren, jävla knäböj. Hur kommer det kännas imorgon då? Träningsvärk för mig känns alltid värst två dagar efter passet man varit på. Men va fan det är bara att bita ihop, ska man vara fin får man lida pin.

Så ikväll stundar ännu ett pass, innebandytränings står på schemat. Får se hur det går, då det gick käpp rätt åt helvete i måndags.

Kommentarer
Postat av: syrran

klenis!

2012-01-18 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0