Something extra.

Efter dagens jobb så drar jag direkt hem för att byta om så jag kan hinna med aerobicspasset ikväll. Håller tummarna på att sista kunden inte drar ut på tiden, haha. Har längtat rätt rejält efter ett härligt aerobicspass men har inte riktigt tagit tummen ur och gått på nåt, men nu ska det äntligen bli ändring. Tänkte till och med göra det lite jobbigare för mig ikväll. När jag var i ullared för ett tag sen så köpte jag ankelvikter, nu kommer jag inte ihåg ifall det var 0,5 kilo eller 1 kilo vardera, men hade på mig dem i helgen när jag var ute och gick och det kändes. Kör man aerobics på det när man hoppar och studsar överallt så kommer det definitivt att kännas. Sura är dock att ingen vill gå med mig? Haha ingen har typ koordination, jag har bäst.



Inte riktigt så ser mina ut, men nästan. Skitsmidigt!


Kommentarer
Postat av: syrran

Nej men ska inte träna aerobics med dessa, det blir för stor tyngd på den svaga ankeln som lättare leder till att man stukar foten!

2012-01-21 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0