the deal.

Monika och Felicia var hemma hos mig igår för lite tacomys, eller rättare sagt de satt redan uppe hos mig då jag varit snäll och gett Monika en av mina extranycklar. Kan med andra ord säga att hon är som en sambo, typ. Men jag gillart. I alla fall, vi kan nog ha haft den sjukaste kvällen på länge. Diskussionsämnerna under kvällen kan jag inte ens säga för de var vulgära rent ut sagt. Tränade magmusklerna extra mycket utav allt skratt.

Okej det var inte det jag skulle säga, råkade komma in på nåt annat. Vi började diskutera sommaren om vad vi ska hitta på. Redan ska det planeras vet ni. Men så kom jag och Felicia på en deal, en träningsdeal. Hon ska loosa 15 pannor och jag ska gå ner 11. Det är mer än vad jag behöver gå ner för att nå min målvikt, men varför inte sikta högt? Så dealen är till den 1 juni, det var det vi sa va?

Vad tror ni, kommer det att gå?



Inspirationsbilden som ska upp på kylskåpet. Drömma går ju alltid, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0