Waddup måndag.

När kommer våren undrar jag? Med tanke på att veckorna och helgerna bara springer förbi så tycker jag att det snart borde bli april och min födelsedag. Fast jag ska inte bli äldre iår, stannar gärna på den åldern jag är nu tack. Men det var ju inte det jag skulle komma till, skulle berätta om helgen som gått. Började helgen riktigt bra med att spela hemmamatch på serieledarna Ljungby och spöade dem. Säsongens mest spännande match. I lördags så var jag och handlade tapeter till mitt kök, randiga vad annars? Sen på kvällen lagade jag tvårätters till mig och Sofia som intogs framför äckligaste skräckfilmen. Hon drog runt elva, och jag vart så jävla pepp på att dra ut, så det fick bli så. Kan ha varit den bästa spontanutgången so far, som också slutade med efterfest till fem på morgonen ungefär, precis så som det ska vara. I söndags gick jag upp runt halv tolv (skulle gått upp tidigt, men kände att huvudet inte riktigt var med mig) så jag klädde på mig och gick och handlade mer färg till köksluckorna. Sen målade jag, möblerade om i mitt vardagsrum och kvällen slutade med sällskap av Matilda, Monika och en feting kebabtallrik, oops. Med andra ord, bästa helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0