Tisdag.

Och så har tisdagen kommit också, snart så kommer det vara fredag, sen måndag och då är helgen över igen. Va han händer? Sluta höra veckorna så korta, vill ju njuta av min favoritårstid.
Men, det var inte det jag skulle skriva om, tänkte berätta om min helg. I fredags spelade vi match, som vi dock förlorade. En massa spelare fattades så det var rent ut sagt kaos på planen, ingen bra match med andra ord. I lördags jobbade jag lite, sen vart det stan en runda, hann med att gå osudden runt och på kvällen vankade det 20 årskalas och sen vidare till Harrys. En helt fantastiskt bra kväll. I söndags vaknade jag vid nio(?!), hatar att man ska vakna så tidigt. Så bara att gå upp och lägga sig i soffan. Efter några timmar anslöt sig brudarna också sen hängde jag med syrran och resterande familjemedlemmar på kvällen. Mycket bra helg med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja tiden bara flyger iväg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0